Ok, wederom zie je hier een fragment van een bekend album:Welk album is dit en van wie is het?
Niemand? Is dat niet Lady Antebellum? Weet het niet zeker.
π Ja, dat klopt. Maar hoe heet het album? (hint: denk aan hun hit). π
Nou, dan zal het wel “Need you now” zijn, hΓ¨? π
Ik dacht in het begin trouwens dat Lady Antebellum een zangeres was – ik vind ‘t zo’n vreemde groepsnaam!
π Idd! Dat is ‘m. Voor jou weer een Roem van de Week™. π
Ik vind de bandnaam ook opmerkelijk. Ik las net dat de naam bedacht was tijdens het fotograferen van voor-oorlogse (=antebellum) huizen.
Naam (vereist)
E-mail (zal niet gepubliceerd worden) (vereist)
Website
Δ
Blijf via mail op de hoogte van deze discussie
Niemand? Is dat niet Lady Antebellum?
Weet het niet zeker.
π Ja, dat klopt. Maar hoe heet het album?
(hint: denk aan hun hit). π
Nou, dan zal het wel “Need you now” zijn, hΓ¨? π
Ik dacht in het begin trouwens dat Lady Antebellum een zangeres was – ik vind ‘t zo’n vreemde groepsnaam!
π Idd! Dat is ‘m. Voor jou weer een Roem van de Week™. π
Ik vind de bandnaam ook opmerkelijk. Ik las net dat de naam bedacht was tijdens het fotograferen van voor-oorlogse (=antebellum) huizen.